fredag 11 maj 2012

Godafton mitt namn var Hypo Kondriker!

Ja så är det och så får det bli........Insåg just att min sista livlina regnet sviker mig.
Senaste rapporten visar ca 10 grader mulet till halvklart i Göteborg i morgon.

Tyyyypiskt!!! Jag som hade ställt in mig på att det skulle regna så in i h...vete att alla skulle tycka att jag var en mycket klok kvinna som hoppade av min utmaning för att inte förkyla mig inför nästa veckas resa.

Men icke då... Nu blir det plötsligt idealiska väder förhållanden och jag börjar inse att jag kommer inte undan.

Fast nog är jag lite förkyld och nog har jag lite ont i halsen om jag harklar mig tillräckligt hårt;)
Skenbenet är faktiskt inte helt ok och det är iallafall sant!!!
Sedan är nog magen lite i olag och visst är jag i riskzonen för både hjärtsnörp och akut benhinne inflamation och kanske kan jag få näsblod om jag råkar riva mig lite i näsan:)

Om det ändå vore Lördag kväll nu.....Då som först vet jag om jag överlevt och då ska jag börja smida nya planer....... Då ska jag antingen fira med ett STORT glas vin eller två . Eller så ska jag dränka sorgerna över förlusten i ett STORT glas vin eller två:)

5 kommentarer:

  1. Om du springer eller ej så tycker jag du har hittat ett bra sätt att fira kvällen på. Då blir du ju lika glad i slutändan oberoende av vad som hänt under dagen......Ifall du springer så.....HEJA!HEJA!

    SvaraRadera
  2. Du kommer att fixa det med bravur. Visst du kommer att vara trött efteråt men så stolt över dig själv för att du genomfört loppet. LYCKA TILL och kramar från oss alla

    SvaraRadera
  3. Du kommer klara det galant kör hårt o var stolt över dig själv sen när allt är klart hur det än går

    SvaraRadera