lördag 26 maj 2012

Resan del 1...

Nu tänker jag med hjälp av våra foton hjälpa TÉMA resor med deras marknadsföring!;)
När jag satte mig för att välja bilder upptäckte jag att vi hade över 500st. Så det var ingen lätt uppgift:)
Jag kör igenom resan dag för dag........Så häng med nu börjar vi den 15 Maj- 2012:

Efter en lång natts färd mot dag anlände vi till Arlanda ca 03.00 på morgonen. När vi väl kommit igenom in check så föll chauffören ihop och tog sig en välförtjänt tupplur;)





Andra var betydligt piggare och förväntansfulla:)








Väl uppe i luften och vi är på väg mot ett härligt äventyr......Visst ser det ut som en gräddtårta?














Nu har vi kommit fram och bussats till den lilla staden Piazza Armenia....Här fick vi en ledig eftermiddag och strövade runt lite på "byggda":)
Gamla smala gränder och mysiga trappor med vilt växande ogräs:)







Trötta efter resan gick vi tillbaka till hotellet för att vila lite före den gemensamma middagen.

Då slocknade lilla ängeln med en halväten godisask och var nästan omöjlig att väcka liv i ;)

Fortsättning följer............

6 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att följa din reseberättelse. Trevlig Pingst

    SvaraRadera
  2. Ser också fram emot fortsättningen! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh....! va spännande det ska bli. ;)))
    Skulle kanske planera in en liten resa dit kanske...... :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!!! Gör det.....TEMA har också fantastiska kulturresan dit (Buss) för den som inte vill vandra:)

      Radera