lördag 5 maj 2012

Vilar mig i form;)

Ja nu är det bara en vecka kvar till dagen D!!!!!

Jag börjar sakta men säkert inse vad det är jag gett mig in på:( Träningsrundan igår gick åt skogen i skogen. Planen var att springa en mil igen.
Men det gick bara inte.....Lite värk i skenbenet blev till MYCKET värk i skenbenet........Skit också. Jag hade hoppats på att kunna springa både på Söndag och en liten sväng på Tisdag.
Men nu blir det till att vila upp benet om det ska hålla i två mil.....Så får det bli!!!

Idag har vi marknad här i min lilla stad:) Den årliga vårmarknaden som nästan blåser bort...Jag fyndade ett möbeltyg till två mysstolar. 4 meter för 90 kronor........

Militären hade lite uppvisningar av Smålands Husarer om hur det såg ut när det begav sig....


Kul att se när vuxna människor klär ut sig och lever sig in i sina roller på blodigt allvar:)











Det lilla soldattorpet hade öppet så vi kunde gå in och värma oss lite. Ganska lagom stort egentligen. Inte så mycket att städa:)
Till middag idag åt vi stekt smurf;)
                                                                                    

2 kommentarer:

  1. Du har säkert tänkt på det tredan men jag vet att jag fick ont i skenbenet när jag började gå o då bytte jag till nyare o bättre dämpning i skorn ao då försvann det onda :)

    SvaraRadera
  2. Tack Kenneth. Jag får ta och prova ut nya sulor efter loppet. Lite försent att vänja sig nu.:( Mycket beror på (kraftig) övervikt. Men det blundar jag för;)

    SvaraRadera