tisdag 8 maj 2012

Känner mig redo nu!

Så där ja!!! Nu känner jag mig redo.....

Inte för Lördagens strapatser. Det lär jag inte bli redo för. Inser att det inte ger varken mer eller mindre att försöka träna den här veckan. Blev dessutom liiiite orolig när jag fick se att målet stängs redan kl 19.00. Min startgrupp startar kl 15.55.......Vilket innebär att om jag av någon andledning inte klarar att springa utan tvingas att gå eller krypa, så måste jag göra det på tre timmar.


Men jag är redo för resan:)

Till och med bikini har jag hittat nu. Så det är bara att packa ner och ge sig iväg.

Har nog aldrig LÄNGTAT så efter en resa som nu.....
Är i stort behov av "luftombyte".











I gårkväll tog jag och Bettina en liten kvällspromenad. Vi gör det nästan varje dag. För att hinna prata lite om dagen och ditten och datten.
Det är då man kommer riktigt nära hennes tankar.
Det var  när vi passerade "Sörgårn" (ortens äldreboende) som hon berättade att: De gamla som bor där har det så bra. För de har så mycket olika aktiviteter på dagarna.
Jaha sa jag. Som vad då ?
Jo du vet mamma...De har fikapaus och kaffepaus och pratstunder och........

Härligt tänkte jag. Jag ska bo på Sörgårn när jag blir gammal;)

2 kommentarer:

  1. Har ju inte följt din blog så länge men antar att du pratar om ditt barn här o det är ju så härliga just de där kommentarerna från våra små :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det min dotter jag skriver om:)

      Radera