fredag 14 september 2012

Lite höstigt:)

Visst jag vet att jag skulle "blogga" om mina tankar om det där att vara arbetslös sökande.

Men nu har jag ingen lust att göra det idag heller. För jag har så mycket tankar kring det, att det tar upp en hel dagsblogg och då får jag inte med det som jag tycker är viktigt idag;)

Jag har hittat en "app" till min mobil........En sk fotoapp!!!

Den är så underbart rolig och fantastisk, så den har jag lekt med hela dagen:)
Nästan iallafall.....Har bakat bullar också:)
Det som är kvar från buketten jag fick av Bettina när jag sprungit tjejmilen!
Söta vänner!!!

Fredagsfika!
Mysig bild på mig och mina syskon! (Jag är den lilla med håret som en fontän:))

 


 
Eftersom jag inte är någon mästerfotograf  och ej heller har någon fin kamera. Utan helt enkelt fotar med min IPhone 4 (Inte ens S). Så är det jätteroligt att kunna leka fram fina bilder.

4 kommentarer:

  1. Fina bilder o iphone har ju rätt skaplig kamera ju :)

    SvaraRadera
  2. Bilderna är hur fina som helst. Nu blev jag sugen på bullar!!! Ha en skön helg

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina bilder, tycker jag med!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det blir fina bilder även med Iphonen och speciellt om man hittar en rolig app .
    Ha en riktigt skön lördag

    SvaraRadera