måndag 24 september 2012

Måndagsfix!

I går sprang lillhjärtat ett motionslopp i en grannkommun. Så duktig var hon och nöjd efteråt:)



Spurt sista 100 m fram till målet!



Ledig Måndag:)
Min sista lediga Måndag och jag har tusen saker att göra......Regnet har upphört. Så jag bara måste ut en riktigt lång runda i skogen....
Sista rycket med att tömma kontoret står också på schemat.....
Bettina fyller år på Söndag så det är väl även dags att planera lite för festen:)
Nästa Måndag är jag på utbildning i Malmö och sedan är det full fart med nya jobbet...
Så detta är alltså sista LEDIGA Måndagen på resten av mitt liv...nästan;)

9 kommentarer:

  1. När man jobbar är lediga dagar väldigt intensiva och man ska hinna med tusen saker. På nån konstig vänster så brukar man lyckas med det. Ska bli kul att höra mer om ditt jobb sen. Hälsa din duktiga tjej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker nästan man får mest gjort, när man har fullt upp;)

      Radera
  2. Ja har ledigt alla måndagar just nu med det nya scheamt :) nytt jobb vad spännande vad ska du göra nu ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer att jobba som "innesäljare" på ett säljbolag inom daglgvaruhandeln.Täcka upp för "utesäljare" på t.ex. butiker som sällan får besök.....Men då huvudkontoret ligger i Malmö får jag jobba hemmifrån:)

      Radera
  3. Nåja, inte resten av ditt liv kanske... Du får väl semester nån gång? Och sen, om 50 år eller så, då får du ju gå i pension och vara ledig alla måndagar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter den här långa "ledigheten" känns det som att jag aldrig mer behöver semester......Men det låter nog annorlunda om ett par veckor;) 50 år till pension hmpf...

      Radera
    2. Jamen... jag ville ju inte förolämpa genom att säga till exempel om 5 år eller så ;) Sen med alla kriser hit och dit blir vi väl så illa tvungna att skjuta upp pensionen tills vi fyller 120 eller så ;)

      Radera
  4. Visst är det roligt att se sina små lyckas med ett lopp .

    Nu har sista lediga måndagen varit och jag hoppas att det blev en bra dag .

    Ha det bra .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så kul när de gillar samma saker som man själv:)
      Måndagen blev lyckad tack;)

      Radera