fredag 3 augusti 2012

Dags att öka farten.....

Jodå så är det så det är så........
Jag gav mig faktiskt ut på en träningsrunda igår. Mitt på blanka eftermiddagen. 29 grader visade termometern och åskvärmen dallrade:)
Eftersom vi hade bestämt oss för att grilla på kvällen. Visste jag att det var nu eller aldrig.
Jag borde valt aldrig;)
Det var en plåga från första till sista steget. Men 5 km blev det i allafall:)

Nu är mitt stora problem att det går så infernaliskt sakta......Jag måste börja öka farten!!!!
Har jag sagt att mitt mål är att springa tjejmilen på under en timme????
Varför sa jag det????;)Varför kan jag aldrig lära mig att sätta rimliga mål?.......

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen det där med att var optimistisk i överkant. 5km!!!!!! Det var verkligen inte dåligt. Du klarar säkert av det du har föresatt dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre Optimist än Pessimist! Tror man presterar bättre med höga krav;)

      Radera