måndag 6 augusti 2012

Ger inte upp än...

I dag är det en sådan där regnig dag.....
Alla vet nog vad jag menar. Vi har ju liksom fått ett antal sådana där regniga dagar den här sommaren;)

Men om man ser tillbaka...Vilket jag normalt inte tycker att man ska göra. Men om....man nu gör det iallafall. Så kommer man att se att vi faktiskt har haft ganska många sådana där soliga dagar också:)

Och även om det nu är en sådan där regnig dag idag och många har slutat sin semester nu.....
Även om det är så.....Så behöver det ju inte innebära att sommaren är slut. Eller hur?

Ännu kan det komma soliga dagar. Ännu kan det vara varmt och skönt!!!

Här i huset har vi snöat in på Cupcakes. Bettina och jag bakar olika sorters muffins och hon dekorerar i olika färger och med olika sockerpärlor:)


Kanske blir det vår specialitet om vi nu öppnar ett Café så småningom;)

Idag blev det chokladmuffins med vitchoklad frosting. (Rosa)

Förkylningen sätter stopp för all träning även idag. Så en promenad på ca 40 min får jag vara nöjd med.

Hoppas på att kunna springa i morgon:)

Råkade visst anmäla mig till Göteborgsvarvet 2013 när jag satt och surfade lite innan;) Så nu är det bara att köra på....

8 kommentarer:

  1. Visst ska det bli många vackra sommardagar ännu. Augusti brukar ju kunna vara riktigt fin, åtminstone här på Gotland.

    Vilka tjusiga cupcakes!!

    Krya på dig!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ingrid:)

      Ja Augusti brukar vara ganska fin. Men här regnar det mest hela tiden:( Fast det är dryga tre veckor kvar. Så än finns det hopp!

      Radera
  2. Härligt med positivt tänkande, gällande vädret! :-)! Håller med, här har också varit många fina dagar!
    Åh, vilka jättefina cupcakes! Konditori-nivå!!:-)

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig testat att göra cupcakes. Men nu vet jag i varje fall var jag kan vända mig för att få råd. Så smarrigt det ser ut!!!!!

    SvaraRadera