torsdag 30 augusti 2012

Efterlängtad helg!

Så är den då här igen!
Årets mest efterlängtade helg:)
Tjejmilen helgen.
Varje år i jag vet inte riktigt hur många år har vi M, H och jag åkt med "Jonny buss" till Stockholm.
Officiellt springa tjejmilen.......Oss emellan shoppa, dricka vin ,snacka skit, skratta och göra hela staden osäker:)))


Den här helgen är helig och ingenting kan få mig att avstå från den. Vi hade upphåll under några år. Men insåg att vi behövde detta så väl att vi tog nya tag för ca 7 år sedan och nu lär vi nog aldrig sluta igen.

Bussen rullar iväg i morgon bitti och kommer hem på Söndag kväll.....Under dessa dygn ska vi alltså ta oss igenom en stor del av Stockholms affärsstråk, restauranger, fik och dessutom hinna klämma in ett lopp med löpardojor på tillsammans med nära 30000 andra tjejer, kvinnor eller kärringar. You name it.;))

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig. Jag tycker du verkar ha en helt rätt inställning till det här loppet. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter! Fast tjejmilen hade jag hoppat över, men resten lät toppen! Hoppas du får en toppenhelg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får riktigt roligt

    SvaraRadera