måndag 27 augusti 2012

Den från TV 5 så berömda.....

För ett år sedan lovade jag min "lilla mamma" att ta med henne till den från Tv så berömda butik U.
Den gången blev hon sjuk och inlagd på sjukhus.
Sedan blev det inte av att vi kom iväg.

Så för en vecka sedan när jag var på besök i Värnamo bestämde vi oss för att nu tar vi och åker iallafall och hon lovade att inte bli sjuk;)


Min mamma kan man lita på. Så i dag for vi iväg till detta åtråvärda ställe.
Om nu någon av er som läser detta aldrig har varit där........Åk dit säger jag bara. Det är ett helt fantastiskt ställe och man blir så glad av att kunna shoppa hejdlöst utan att bli ruinerad.

Vad de har på GeKås? Fråga istället vad de INTE har;)

Jag som inte skulle köpa något kom ut från stora butiken med inte mindre än fyra stora påsar proppade med saker som jag just i den stunden insåg att jag bara måste ha.

Två underbara koftor och en stickad tröja till mig. Jeans, tröjor, T-shirts, leggings, trosor och strumpor i massor till lilla livet, som inte var med pga att hennes elaka mamma anser att skolan är viktigast:) (Mysiga små presenter,pysselsaker och andra leksaker smög också ner i påsen.)

Sedan kommer allt det där andra: bakplåtspapper, plastpåsar, schampo, duschkrämer, deo, bindor, mm.mm.mm för minst ett år framåt.

Min mamma var glad och nöjd med sina inköp och vi rullade hem utan att ha besökt en enda av alla dessa massor av butiker som ligger på området runt omkring.

Så på det hela en lyckad utflykt:)

Ps. Nu hör det till saken att jag på Fredag drar till Stockholm för årets STORA shoppinghelg...Ds.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar inte Gekås, har varit där ett par ggr. Tycker att det är för stort...blir bara stressad. Föredrar mindre affärer!
    Shoppinghelg i Sthlm låter kul! :-)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gekås får man ta som en "kul grej" Inte riktigt seriöst;)Stockholms resan gör vi varje år i samband med tjejmilen och då är det riktig shopping som gäller:)

      Radera
  2. Jag har också varit på GeKås några gånger och varje gång sagt :Aldrig mer! Men hur det nu är så hamnar jag där igen och kommer ut med massvis av varor som jag inte hade en aning om att jag behövde. Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha....Jamen det är ju så det är:) Önskar dig också en fin vecka!

      Radera