lördag 18 augusti 2012

Lyckliga dagar:)

Tre hela dagar fick jag......Tre hela dagar av total lycka:).....
Nu hoppas jag bara att jag kan lagra den här känslan och ännu mer utstråla hur mycket jag älskar att jobba vid nästa intervju......

Många suckar nu över att semester och ledighet är slut för den här gången.
Snälla gör inte det.....Ni är så lyckligt lottade som har jobb.

Att det kunde vara så kul att sälja skor hade jag ingen aning om.....Nu var det ju slutrea. Vilket innebar att många gick lyckliga ut ur butiken med stora fynd. Att se kunder nöjda med sina inköp är en sådan oerhörd tillfredsställelse:)

Sedan har höstnyheterna så smått börjat smyga sig in och många kommer in bara för att kika lite och prata bort ett par minuter. (Passar också mig.)

I morgon ska jag för första gången på länge njuta av att vara ledig och på måndag är det "på ett" igen.
Söka, leta, söka, leta........

4 kommentarer:

  1. Du är fortfarande ung, så jag förstår att du längtar efter ett jobb. Förhoppningsvis ska det bli lättare att hitta nåt nu när alla semestrar är över. Jag håller tummarna hårt. Kram

    SvaraRadera
  2. Säger som ovan. Och om du visar din glädje över att arbeta så finns inte en chans att du kommer få vara ledig länge till. Jag håller också alla tummar jag har. (Sen ser du ju väldigt trevlig ut och det är minsann inte helt fel i jobbsökarsammanhang!)

    Kram!

    SvaraRadera