torsdag 9 augusti 2012

+ och - senaste veckan:)

Det händer ibland (Inte så ofta.) Att jag tycker att allt är "skit"!!!

Vissa dagar känns det som att ingenting blir som man vill och hela världen är emot en.

Då kan det vara bra att göra en plus och minus lista......Förhoppningsvis överväger pluslistan;)

Annars är det så klart ingen bra ide kom jag på nu i skrivandets stund. "Fniss" "fniss".....


Nåja här är min lista för de senaste dagarna:
MINUS:
1.Det har regnat kopiöst mycket i två dagar.:(
2. Jag har varit förkyld.:(
3. Mitt älskade ceriserosa favorit paraply blev stulet på Bions toalett.:(((
4.Våra gäster J och A ringde återbud och kom inte som vi planerat idag.:((
5.Jag har inte varit ute och sprungit på hela veckan.(Pga förkylningen.)
6. En av mina absolut bästa vänner har drabbats av inflammation på balansnerven:( ( Hoppas hon blir pigg snart).
7. Jag har fått ännu ett negativt svar ang jobb:((

Ser nattsvart ut eller hur?

PLUS:
1. Soligt kanonväder idag:)
2. Förkylningen är nästan borta.:)
3. Filmen vi såg var bara såååå rolig.:) "Ice age 4".
4. I går hade vi gäster M och K.:)( Alltid lika mysigt.)
5. Jag har cyklat till och från Byarum idag och i morgon kan jag springa igen:)
6. Vi hittade massor av kantareller idag IGEN:)
7. G har fortfarande semester och vi njuter av långa sovmornar:)
8. Min mamma har varit på semester med två av sina systrar och haft det kanonbra på Bornholm.:)
9.Min dotter säger att hon älskar mig.:)))
10. Det vimlar av lingon i skogen.:) Vilket jag i och för sig inte berörs av eftersom ingen här hemma äter lingon.:)))Men det är väldigt vackert;)


Phuu Vilken jäkla tur....Listan på Plus blev längst alltså är allt bara bra:)


Att jag är galen i skogen...Betyder det att jag är skogstokig?;)






6 kommentarer:

  1. Vilken bra idé att göra en sån lista. Svar på din fråga: Vet inte om det stämmer, men i så fall kvalar jag med in i den kategorin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan gärna va lite skogstokig....Det låter rätt bra;)

      Radera
  2. Jättefina bilder på lingon! Här i Göteborg tror jag inte det finns lingon att plocka så de påminner mig om barndomen när pappa plockade hur mycket lingon som helst (Västmanland)...../M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja i år är det verkligen bärår här i Småland....Så vill du plocka lingon vet du vart du ska åka:)

      Radera
  3. Man får försöka leta fler plus så den listan håller sig längre, och det är nog inte så svårt eg. Det finns många ljusglimtar i vardagen :O)

    SvaraRadera