söndag 24 juni 2012

Aktiv Söndag....Nej Tack inte idag;)

Tänker faktiskt bara slappa idag:)
Klockan är 11.00 på förmiddagen och han som har det andra kontoret här i vårt hus frågade nyss om jag inte skulle följa med ut på en promenad.
Jag unnade mig lyxen att tacka nej:) För jag tror inte han hade gillat att jag gått med i min "solkiga" morgonrock. Och just idag tänker jag inte hoppa ur den överhuvudtaget.
Jag ska blogga lite, läsa lite andra bloggar, mysa i soffan med min nya bok på 946 sidor;) SHANTARAM av Gregory David Roberts. Återkommer med recension någon gång fram emot jul eller så , när jag läst ut den;)

Helgen har varit kanon och jag vill inte tänka på morgondagen. Så här och nu är det som gäller idag:)

Den här fina blomman fick jag av underbara goa vänner igår!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!!! Blev det en nolla? 30? Det var en fin blomma du fick. Och jag tycker du gör alldeles rätt i att ta en slappsöndag. Vi behöver det ibland. Just idag skrev jag om att ta vara på nuet och inte ha dåligt samvete för att man inte gör nåt. Man BEHÖVER de dagarna då man faktiskt bara tar igen sig. Så de så.

    Själv har jag varit ute med sopor och tidningar, men i övrigt inte gjort så mycket. Första veckan på min semester tänker jag inte göra så mycket, bara vara.

    Ha en underbar lat söndag!!!! Och njuuuuut :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm Ja 30 var det nog ungefär;))) Har aldrig fått ihop det med att min äldste son fyllde 27 nyligen. Men jag och matte går inte alltid ihop;)

      Radera
  2. Grattis i efterskott! Visst är det konstigt att ens barn är så gamla. Kram

    SvaraRadera