tisdag 19 juni 2012

Triathlon...nästan iallafall;)

Nu när sommarlovet har börjat så styrs mitt liv och mina tider av en  annan liten varelse.
(Som jag villigt och glatt curlar genom livet;))
Därför vet jag  aldrig riktigt när jag kan komma ut på mina motionsrundor.

Men nu är det så bra ordnat att hennes simskola/märkestagning och gymmet ligger i samma hus.
Alltså får jag bita i det sura äpplet och köra inomhuspass igen.
Det är i och för sig bara bra, eftersom man inte ens kan lita på vädret nu för tiden.

Idag körde jag så ett riktigt svettigt konditionspass.....Då menar jag svettigt.....När jag värmt upp på crosstrainern, kört tre km med roddaparaten och ett backigt pass på cykel var det knappt att jag bottnade på golvet.....Man hade kunnat simma bort till löpbandet....Jag lovar;) (Men jag skurade upp efter mig.)

Jag har blivit in lockad i ett nytt spel på mobilen nu:) Frågefeud! Allmänbildande så till den milda grad.....Som tex en fråga jag fick idag: Vad var medellivs åldern på en Engelsman under medeltiden????
Svar: 33 år. Om nu någon inte visste;)

Annars är det väldigt kul och man spelar hänsynslöst genom att satsa så att motspelaren ska förlora sina surt förvärvade poäng:)) Hehe he:))

5 kommentarer:

  1. Gött att du förlorar mot mig ;) \\du vet vem jag är... He he

    SvaraRadera
  2. Inte ett spel till som jag måste testa!!!??? Vojne vojne. Men nu är det semester så jag kommer nog skaffa det också, bjuder in dig :-).

    Du är duktig du som tränar. Själv tänker jag ta mig tid till långa promenader nu när jag slipper jobba dagtid under semestern. Måste bygga upp kroppen igen, som bara legat på soffan i 8 månader. Det blir man både otränad och tung av ;-).

    Nu måste jag kolla in Frågefeud.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Förresten: vad HETER spelet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spelet heter Frågefeud:) Kom igen bara:)

      Radera