fredag 8 juni 2012

Jag vet nåt som inte ni vet;)

Så är det faktiskt. Att jag vet någonting......Men jag ska hålla mig och inte berätta ännu:)

Idag har det varit en mycket märklig dag.....
På morgonen kom det två rödklädda gubbar och bytte vår altandörr. ( Ni vet den som blev förstörd vid inbrottet.) Så nu ska jag gräva fällor i trädgården så att inte några bovar och banditer kommer hit igen.
Spännande ska det bli att se hur det går nu med försäkringsärendet........

När jag var ute på min lilla joggning runda ringlade det ut en låååång smaaal huggorm framför mig på grusvägen. Det i sig själv var kanske inte så märkligt. MEN den fortsatte bara rakt över vägen utan att hugga mig. Jag blev inte ens rädd. (Det var nog det märkligaste av allt.)

Jag liftade med kvälls jobbande sambon till Jönköping och var på ett möte.....Under ett telefonsamtal fick jag veta att.......Nej just det:) Det var ju det jag inte skulle berätta;).

Buss hem och sedan cykla iväg med grejer som lilla hon hade beställt. Lilla hon sover nämligen borta i natt och ringde om allt hon behövde. Då bilen är med kvälls jobbande sambon så blev det för mig att ta cykeln...........Så kom då regnet:((( Inser nu att det var kanske inte så märkligt det heller:)

Nu sitter jag här ensam en Fredagskväll och funderar om jag kanske ska berätta i alla fall.......

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ok då.....Eller näää inte riktigt än:)

      Radera
  2. Men vad spännande.
    Klart du ska berätta.
    Nu är det det ju dessutom lördags morgon och allt........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får nog vänta tills på Onsdag eller så:)

      Radera