måndag 11 juni 2012

Helgen som gick och veckan som kommer!

Ännu en helg är till ända och har innehållit blandad kompott:)

1. "Pryat" i min väninnas skoaffär.......(Superkul).

2. Plockat försommar blomster.......(Underbar känsla.)

3. Börjat klippa gräset och avbrutit pga regn, massor av regn:(.......( Vill ha sol nu).

4. Druckit ännu ett glas av det underbara mandelvinet. Insåg att det inte finns på Systemet:(.......(Hjälp!)

5. Bakat rabarberpaj........(Mmmmums.)

6. Ätit alldeles för mycket onyttigt..........(Måste skärpa mig).

7.Tränat alldeles för lite........(Måste skärpa mig).

8. Spelat WF, Rumble och Fråge feud. ( Får snart gå på avvänjning).



Planer för veckan som kommer:

1. Måndag: Klippa färdigt gräset, Ut i skogen på långt, snabbt, hårt joggingpass!!! ( Våga trotsa regnet.)
 Gräset färdigklippt Check.Joggingpasset utfört Check

2. Tisdag: Rensa grönsakslandet, Lång stavgång!!!! ( Ingen återvändo, kör hårt!).
Landet rensat Check! (Kråkorna har redan rensat alla ärtor så det slapp jag:( ) Stavgång 90 min Check.....Det går ju bra det här;)


3.Onsdag: X2000 till kungliga huvudstaden tur och retur:) ( Spännande;))))))
Stockholm tur och retur Check......Fortfarande spännande hmm:(

4. Torsdag: Skolavslutning! Mys med Bettina:) ( Kommer att gråta massor).
Avlutning med tårar Check......Mys i massor Check:)

5. Fredag: Kränga skor:) (Så kul!!!!)

2 kommentarer:

  1. Din helg låter unefär som min, fast vi klarade att klippa gräset utan regn och vi spelade Bezzerwisser ist samt drack rosé!
    Fast skoaffär har jag förstås inte pryat i( fast jag skulle gärna göra det!! Älskar skor!!).
    Ha en riktigt bra vecka! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt kul med skor! Två par fick följa med hem:)

      Radera