fredag 29 juni 2012

Men jag då?

Nu läser man varje dag på facebook att ens vänner går på semester. En efter en skriver om den där härliga känslan att jobba sista dagen före och vad som väntar i form av sol, bad, vila mm.mm.

Men jag då? Jag vill också ha semester!!!
Vadå då tycker ni nu. Du är ju ledig hela tiden.......Mm det är jag i och för sig. Men jag kan inte planera och jag som är född till att planera både mitt eget och andras liv och tillvaro. Är nu helt i händerna på andra.....
Det passar inte mig!!!
Tror någon att jag behöver förändra något i mitt utseende till nästa intervju? Tydligen är det något som skrämmer;)

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tror du det? Jag har ju hela munnen full;)

      Radera
  2. Har du provat att söka jobb på BR? :-)

    SvaraRadera
  3. ja kanske lite mera färg :)

    SvaraRadera
  4. Haha!!!! Vilken underbar bild! Jo, nån liiiiiten förändring kanske krävs. Å andra sidan behöver företagen lite originalitet, så vem vet? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske är det just så här jag ska gå på nästa intervju;)

      Radera
  5. Haha! Vänta söka jobb till Halloween. Då är du eftersökt kan jag lova. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kortet är från Bettinas 7 års party med Halloween tema. Kan inte fatta varför hennes kompisar inte får leka hos oss;)

      Radera