måndag 4 juni 2012

Ingenting är gratis:)

Ibland får man slita hårt för att se resultat......
Som den här helgen: Vad vi har ätit och fikat!!!!!

Fredag: Vi var bjudna till min son som fyllde 27 år.(Hur det nu kan stämma?;)) Där bjöds det på god middag med dessert. Vi hade inte uppfattat det vid inbjudan. Trodde det handlade om en liten kvällsfika. Så därför åt vi middag bara någon timme innan vi gick dit. = dubbelt upp alltså;)

Lördag: Ja Lördag är ju alltid Lördag.....Ostkakan som låg i kylen riskerade allt att bli för gammal. Så den strök med på förmiddagsfikat. Sedan middag som bestod av en god köttgryta med stark korv, nötkött, champinjoner och GRÄDDE;) . På kvällen ostbricka med mmmmmmandelvin.

Söndag: Frys och kylskåps rensning i kakburkar till fikat....Åh så Lasange denna underbara kalori rika rätt till middag. På kvällen kom jag på att jag köpt räkor....Orkar vi det nu? JA!!!! med majonäs hmm....

Ja fatta vad jag har slitit och resultat blev det......När jag ställde mig på vågen i morse hade den som så länge stått still flyttat sig alldeles för långt åt FEL håll.......

Så på med skorna och ut i spåret.....Lyckades få till en perfekt runda. Rätt klädd, lagom mätt, rätt tempo....Riktigt nöjd faktiskt. Försökte springa i kapp med en hare som förvillat sig ut i spåret. Men det sket sig. ( Eller det var bara haren som sket;)).

Nu ner till Värnamo för date med "Monkan" SUSHI" på Halleluja.....
Blir nog en bra dag.....Tänk om telefonen kunde ringa också då vore det perfekt:)

2 kommentarer:

  1. Och du som sa att du inte hade gjort nånting i helgen......En sån helg skulle jag inte ha nåt emot. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...Något har jag visst gjort: Ätit!!!

      Radera