söndag 3 juni 2012

Jaha...Å nu då?

Konstigt känns det att inte veta vad man ska blogga om......Nu när två av målen är klara och jag ännu väntar på svar ang det tredje målet.
 Nu när jag delat med mig av resan dag för dag och inte har några nya mål satta ännu......Ja då blir det plötsligt alldeles tomt.
Om någon frågar mig vad vi gjort i helgen? Svarar jag förmodligen: Ingenting.....
Det är ju inte riktigt sant. För givetvis har vi ätit, sovit, levt osv.osv. Men det blir som inte särskilt kul att skriva om.
Jag behöver nya utmaningar nu.......Så kom igen hjälp mig att hitta nya mål att sträva mot.....
Jag är villig att testa det mesta nästan;)
Inte springa ett helt maraton. (Där har jag redan passerat gränsen med halvmara.)
Inte bestiga Mont Everest. ( Har egentligen ingen bra andledning. Men ändå;))
Men i övrigt så......

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag förstår att det känns lite tomt nu när du lämnat ifrån dig ett så fint resereportage från Sicilien. Jag kände igen mig från första till sista bild. Visst är det en fantastisk ö?!

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Ingrid ön är underbar. Vill dit igen snart:)
      Kram

      Radera
  2. Vilka bilder från er resa! Det ser verkligen härligt ut. Jag har ingen aning om vad du ska hitta på nu men jag hoppas att du hittar något att se fram emot och kämpa för :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen en underbar resa:)

      Radera
  3. Du kanske redan har gjort det, men annars kanske den klassiska vandringen camino di santiago vara något för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag googlat den och den ser härlig ut......

      Radera
  4. Har inget förslag, men hoppas du kommer på något själv, så jag får tillfälle att läsa om dina bravader. Kram

    SvaraRadera