tisdag 5 juni 2012

Väder eller inte väder!

Ett av de vanligaste samtalsämnen är väl ändå vädret?
Hoppas ni får fint väder.......Måtte det bli lite regn snart.......Om det ändå inte var så varmt/kallt osv.osv....

Idag på min träningsrunda (= 1 mil med mina bungypumps) var det väder hela tiden;)
Alla sorter tror jag. Solen tittade fram och försvann, regndroppar föll och kom av sig, lite kallt var det när jag började, riktigt varmt innan jag kom hem.......

Har svårt att ta mig för något idag. Väntar fortfarande på besked ang de senaste mötet jag var på och hoppet minskar för varje dag:(

Behöver komma i mål även där NU!!!!

6 kommentarer:

  1. Vad är det för träning du gör med bungyjumps? Jag vill gärna se lite bilder, för jag har inte en susning om vad du menar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:))) Ja det vore kanske något att träna med bungyjumps. Klättra upp och hoppa ner.... Nej Gunnel Bungy Pumps = Stavar med motstånd:)

      Radera
    2. Jisses! Nu ser jag att jag läste fel. Det får bli optikern på torsdag.

      Radera
  2. Här kommer jag glidande för att se om jag kan ta reda på vad pizzabullar är för någonting.
    Tji fick jag ;)

    SvaraRadera
  3. Bungy pumps vad är det för nått, är de det där konstiga skorna som har några bollar på sig under tårna o hälen?

    Hoppas du får besked på ditt möte vad det nu än må vara

    SvaraRadera
  4. Nej Kenneth:))) Bungy Pumps är stavar med motstånd. Supereffektiv träning för både armar rygg och hjärtat.....

    SvaraRadera