måndag 2 april 2012

Är det min tur nu?

Nu är jag ännu en gång i final......Vidare efter intervju......I morgon gäller det.......Då ska jag träffa den som avgör......
Vill så gärna att det ska vara min tur nu. Jag behöver inte vara ledig längre;)
Vem kunde ana att det skulle vara så svårt att få ett jobb. Har tappat räkningen på hur många jag sökt och snart hur många jag varit vidare och snubblat på mållinjen.
Men nu jäklar har jag köpt champagne och är laddad till tusen.
Tyvärr har jag lite svårt att fokusera på annat just nu. Så det blev ingen träning idag:( Mest för att jag har en lurig huvudvärk som poppar upp så fort jag tänker ge mig iväg.........
Hoppas kunna ta en sväng i morgonbitti som uppladdning.



Spelar Wordfeud som en galning just nu. (Bra terapi för att lugna nerverna.)
Hade tråkigt igår och la ut en förfrågan på Facebook om någon ville spela......
Plötsligt sitter jag och spelar med 15 nya motspelare:)))
Blev lite rörigt en stund. Men så kul.
Märkligt hur glad man blir när det går bra och förbannad när man får fel bokstäver;)

Vissa spelar på banor där extrapoängen är slumpvis utkastade på brädet. Då kan det bli hur höga poäng som helst. Som den här matchen jag VANN för ett tag sedan:)

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig. Jimmi började sitt nya jobb idag så det måste vara din tur imorgon. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jessica. Nu kom jag på att jag inte fixat bilderna ännu. Men de kommer snart:)

      Radera