fredag 13 april 2012

Otursdag?

I dag är det Fredagen den 13..Huuujedamig;) Det är den dagen man ska gå under stegar och kasta svarta katter över axeln och skrika bäcken när haren hoppat upp i saltkaret.....Eller hur det nu va?

Ännu har inget hemskt hänt här i alla fall och som någon sa: Dagen blir vad du gör den till......
Den här dagen för 24 år sedan klämde jag fram ett litet gossebarn på 4,3kg....Otur? ?? Nä det kallar jag total lycka:) GRATTIS Dennis:))

I dag har jag varit i stora staden Jönköping på ett möte med min fantastiska coach på TRR........ Nu har han ännu en gång peppat mig till ett självförtroende som jag inte trodde existerade. Jag kommer att få ett jobb. Nu måste jag BARA våga tro på det själv och utstråla mer säkerhet nästa gång. Så att den som anställer verkligen ser vem jag är......Det låter väl enkelt eller hur? ;)


Passade också på att byta ut mitt 10 år gamla pass som slutar gälla nu i Maj. Så smidigt nu när man tar foto på plats och bara behöver hämta ut det om några dagar.





Lite butiker han jag också besöka och på Akademibokhandeln hittade jag den här som jag ska lusläsa i kväll. (Ensam hemma när han i huset jobbar kväll och lillstumpan sover.)
Det närmar sig med stormsteg......Se upp Sicilien för snart kommer vi;)


Så ännu så länge ingen otursdag här inte och nu ska jag bara Fredagsmysa med hjärtat så vad kan hända?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar