onsdag 25 april 2012

I dag var jag snabb;)

Fick ett sådant där roligt och upp piggande samtal i dag på morgonen.
Det var en kompis/Kollega/ före detta anställd/väninna som ringde och ville käka lunch:)
Hon och en till Kompis/kollega...........skulle ses vid 11 tiden på att café i Jönköping och nu undrade hon om jag kunde tänka mig att hänga på.
Mina planer att putsa lite fönster och gräva färdigt kökslandet slogs hastigt omkull.
Vad kan vara viktigare än att få umgås och PRATA lite?;)

Så trevligt hade vi att vi alldeles glömde tiden. Jag erkänner att det gick lite för fort hem. Svängde in på tomten exakt i samma stund som Bettina kom cyklande från skolan.


Riktigt så snabb var jag inte  på min träningsrunda i går kväll.
Då hade jag nästan samma hastighet som Kalle slem som jag träffade i helgen:)

Jag tänkte köra ett kvällspass för omväxlings skull.
En sak vet jag nu: ÄT INTE STARK SOPPA MED VITKÅL till lunch om ni tänker springa på kvällen!!!

Men med lite draghjälp av svärdottern lyckades jag ändå springa hela 7,5 km.....

2 kommentarer: