fredag 20 april 2012

När olyckan är framme!

Man vet aldrig vad som kommer att hända under dagen. Från den stund man stiger ur sängen tills man lägger sig igen, lever man mer eller mindre farligt.......

I Onsdags var det min sambo som råkade illa ut....... När han på sin morgonpromenad bestämde sig för att ta en genväg! Genvägar äro senvägar. Han hoppade ner från en enligt honom låg mur och lyckades vika foten så illa att den stukades eller något.


Jag kan ärligt säga att jag är riktigt egoistiskt glad att det inte var jag......Hur skulle det då gå med träningen. Hoppas bara att han läker fort nu för om tre veckor blir det långvandring.

I kväll ska jag vikariera som klassförälder på ett Disco på Bettinas skola.
Bettina tyckte att det var som om jag nästan fått ett jobb:)))

Hon är så fin min lilla goa tjej.....Idag cyklade hon ner till affären för att handla lite som jag bett henne om.

Så kommer flickebarnet hem med en liten blomma från blomsteraffären....Hon hade kommit på det när hon cyklade förbi och stannade på hemvägen. Gick in och frågade vilken som var billigast och sedan köpte hon denna underbart söta......:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar