söndag 15 april 2012

Vandra vidare;)

Nu sitter jag här och drömmer mig bort igen.....Har ägnat en timme till att återigen lusläsa allt om vår planerade vandringsresa till Sicilien.

TEMAs hemsida lockar med höjdpunkter på resan :
Golvmosaik från 100 talet, Befästa byar i bergen, vulkanvandring med gyttjebad, Romantiska Taormina och sist men INTE minst Etna Europas aktivaste vulkan:)

Utöver det så vet jag att vi får underbar mat, vacker natur och dagligen höra ett av (enligt mig) jordens vackraste språk......

Jag ser också på hemsidan att det finns lediga platser kvar. Så blir ni sugna??? Häng på vetja;)

Så här bekvämt hade Bettina första gången hon var med ute på vandring......

Många och långa har det blivit sedan dess.....
Undrar hur länge hon kommer att följa med och om hon kommer att fortsätta vandra när hon blir vuxen?

5 kommentarer:

  1. Nej! Det står att det ska presenteras inom kort:)

    SvaraRadera
  2. det finns säkert flera nya sen jag jobbade som också är jätteduktiga, men jag hoppas ändå ni får Bertil, han är grym :)

    SvaraRadera
  3. Ja men då håller vi tummarna för att det blir Bertil:) Den enda som syns är Vendella Wiik. Men jag tror inte att det är klart än...Annars kan väl du hoppa in och jobba lite;)

    SvaraRadera
  4. Undrar om jag inte träffat Vendela nån enstaka gång kanske... Nejdu, temaresan klarar jag INTE... skulle nog med nöd och näppe få godkänt på en Etnatur idag, fastän jag körde den en gång i veckan i 6 månader haha :o) Men det är ju några år sen nu

    SvaraRadera