söndag 8 april 2012

Påskdagsmummel!

Satt och funderade på att nu är snart den här helgen slut......När jag insåg att det är en hel dag kvar:)
Påsken är härligt lång.

Det innebär att jag får äta godis både idag och i morgon.
Men faktiskt så tror jag inte att jag ska göra det.

Jag är så äckligt övermätt just nu att jag  skulle kunna säga som min sambo sa för en stund sedan:
Jag ska inte äta mer den här veckan.....Smart sagt en Söndag:)

Efter dagens Påsklunch hamnade hela barnaskaran i soffan och såg ut som de aldrig mer skulle orka förflytta sig därifrån. Det hördes både små snarkningar och andra skojiga ljud;)

Men lilla minsta hon satt och läste hon:)












Jag har lite dåligt samvete över att inte ha tränat på flera dagar.
Det i kombination med godis och ägg i överflöd sätter sina spår;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar