tisdag 10 april 2012

Vi snackar flyt nu:)

I går fick jag en känga av en bekant. Hon tyckte att jag misslyckats med att vara positiv här på bloggen... Hmm kan den va så?

En gång frågade en av mina chefer mig om jag hade svårt att ta kritik....Nä svarade jag inte om den är befogad;)
Så här kommer nu en positiv rapport:

1. Jag har flyt nu och vinner nästan allt....Tex Monopol igår:) Avslutade fyra matcher i WF och vann alla fyra:). Vann dock inget på Bingolotto....Kanske för att jag inte hade någon lott;).

2. Jag har sovit som en stock hela natten och vaknade utan ångest:).


3. Har varit hos tandläkaren idag....Var inställd på en utskällning för att jag inte hört av mig om min sönderbitna kindtand. Var också inställd på en dyr och smärtsam lagning.....TADA:))) Den där lilla hörnflisan är inget att laga sa Tandis: Den slipar vi ner direkt så behöver du inte komma tillbaka.

4. Joggade 5 km och bättrade min tid med ytterligare 3 min....Så nu JOGGAR jag.

Regnigt och kallt var det.....Eller jag menar. Det kom en skön svalkande skur på mig och eftersom jag är så positiv att det blixtrar om mig, så var det bara bra.

Nu är det 32 dagar kvar till varvet och gott om träningstid.
Så det här fixar jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar