måndag 9 april 2012

Sista ägget:)

Så där ja.....Nu sitter man här med eftersmaken av det sista chokladägget. Nu är det färdigslaffsat för den här gången.
Dags att sätta upp nytt datum....Tror att det blir lagom att jag får äta godis på semestern nästa gång:)
(Alltså den i Maj.) Ja så får det bli!

Undrar vad den här gottehelgen har kostat. Det lär jag bli varse i morgon. Då är det dags att hoppa i löparskorna igen och nu är det allvar bara 33 dagar kvar.

Inte särskilt mycket träning har det blivit i helgen. Jag har haft fullt upp med annat...Som i dag till exempel, har vi spelat monopol;) Jag VANN STORSEGER!!!!

Men inte så lätt att glädjas. Att sambon hatar att förlora gör mig inte så mycket. Men när dottern hela tiden har otur vill jag fuska över lite pengar till henne.
Nåja vi kom på att hon ärver ju mig så hon vann ju också;)



I morgon är det ny vecka. Mitt schema är fullt:
Tandläkarebesök, telefontid arbetsförmedlingen och möte på TRR.......Mitt i alltihop ska jag hinna med att vara arbetslös också;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar