torsdag 26 april 2012

Jag behöver " a kick in my ass"!

Hur svårt kan det vara att ta på sig jackan och gå ut en sväng???
I dag är det hur svårt som helst. Jag har hela dagen haft en plan att gå ner på biblioteket och byta ut min Läckberg mot något nytt spännande........Men det regnar och det regnar och sen regnar det lite till.

Jag vet att det normalt inte stoppar mig. Men idag........
Kanske kan det bero på att jag låg vaken hela natten och läste. Klockan visade på 03.45 när jag slog igen boken Änglamakerskan. Så jag är liiite dimmig idag;)

Men nu behöver jag ju en ny bok......Så hela dagen har jag försökt motivera mig. Men icke jag kommer bara inte ut.:(

Det är inte så att jag inte gjort någonting alls idag....Nädå jag har varit och handlat. Men eftersom jag följer  en oskriven lag att inte starta upp bilen om jag bara ska förflytta mig inom 50 skyltarna. Så åkte jag givetvis till grannbyn för att handla:) Smart va?

Dessutom har jag skickat in ännu en ansökan till ett jobb.....

Men vad ser jag nu då?....Det har slutat regna.....nu finns inga ursäkter....Bibblan nästa:)

4 kommentarer:

  1. Haha! Smart idé med att handla i grannbyn. Vårt regn har förbytts i solsken nu. Hoppas det kommer till dig med. Ha det bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack den kom.....Sen försvann den igen;)

      Radera
  2. håller med smart o handla utanför 50 skyltarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste vara lite om sig och kring sig;)

      Radera